Friday, June 10, 2011

09 jun 2011 tanggal saya,hari saya !!!



9 jun lahir lah seorang putri bagi hjh namrih dan hjh siradjuddin :)
yg bernama NORFADILAWATI SIRADJUDDIN @ dila

semalam besday aku..tiada yang istimewa..sbb ak jauh dari sgla2nya
dari dia dari kawan dan dari fmly trsyg,kalau ada kompomny selebrate!!!
adia ku lmbt smpi tp tngu jak la pasti akn ada,sbb bkn hari lahirku pun hadiah itu
akn ada,terima kasih bos...hehehe
smlm ak cuti dan hari ni pun ak cuti,smlm ak dari inteview alhamdulillah dpt..
mgkn rezeki besdayku kekekeke...

tadi 10 jun ak dgn kak yun pg sunway ^__^ best larh
walaupun tidak ramai tp best..sbb dpt juga rasakan 9jun tu wujud.. :(
tapi hari2ku selalu ada dia..dia yg sllu jaga ini itu,biar jauh tapi dekat d hati..winkwinkwinkwink..kkekeke

kalaulah aku di bagi peluang untk mmbuat permintaan yang terkabulkan best!!
aku nak sangat di lahirkan semula mnadi DILA yg berbeza biarla 
paras rupa yg sama janji watak yang berbeza,agar boleh mmperbaiki 
segala silap,sala dan cacat celahnya selama ini..
ingin mnjd seorrang yang tidak dienali dan sekali gus ingin 
watak yg BARU bukan watak yg seperti ini 
tapi e2 hanya angan2 dan bak kata cerita dongeng,kita hidup 
hnya skali apa yg berlaku itu takdir dan kita tak spttny tangisi tapi kita harus perbaiki
di mana cacat celahnya,biarlah orang dengki dan mencaci maki



No comments:

Post a Comment