Friday, April 29, 2011

^aku rindu dia^

hari sekian hari ak rasa hidup ku jauh dari kehidupannya..
tabahkan hati,perubahannya semua berpunca dari aku..
mmg ak silap,tp smpi bila dia mau bersikap begini?
aku rindu dia yang dulu..siapa dia skrg aku sungguh tidak kenal.
jauh dari dia yang dulu...dirinya mcm di rasuk saitan yg tiada isi hati perut langsung
pahit untuk terima tapi aku kena tabah,dulu ak boleh ubah dia..
kenapa skrg tidakkan??skrg mgkn tidak biarlah bagi dia masa untuk melepaskan segala sakit hatinya
kalau cara ini yang buat dia ble lega,ak ikut jak la....
tapi aku bersyukur skrang2nya dia masi boleh jujur dgn aku.biar pahit aku telan..
asalkan dia tidak tipu..kalau pun ak da xsgup dgn smua ni biar la buat cara bagus...
malam ni aku cuba tahan jgn kacau dia biar dia dgn hidupnya,dgn mlm2nya yang happy dan gembira..
esk mgkn ak akn cuti dari semuanya off segala2nya cuba mencari hiburan melupakan segalanya
walaupun skejap jnji rasa pahit yang ak rasa terubat..

No comments:

Post a Comment