Sunday, May 8, 2011

hari ini hari ibu,saya sayang ibu saya..p/s hj namrih!!

salam dan selamat menyambut hari ibu..
hari nie sedih,hari nie sanggat sedih...
hari ibu..org sambut hari ibu dgn mak drang ak ni sian 
tahun ni sambut hari ibu dkt tmpt keja..huhuhu....
mmg ak da set nak kol mak ptg td..tp hp dia xsambut..
so abg kol tanya td ada kol mak?
ak jwp blm lagi sbb td kol tp tak dpt..
aku rindu sangat dgn mamakku!! -__-selama bliau lelaki teda dia yg bela
semua ank2nya..tp syg mmg ank yg tak tau di untung suka buat dia kecewa.. termasuk la aku!
im sory!! :( 
pukul 7 aku kol..dan wish SELAMAT HARI IBU,MAK
mak sihat?buat apa tu?..
mak sihat,bru balik dari warung,tgh kemas rumah lagi..
huhu siannya mesti penat!sbb kat uma skrg tgal ank bujang yg tak ble harap jer...
tiba2 aku diam..air mata aku kluar..
aku rindu..kesian dgn mak..da penat mcm 2 blk nak urus rumah..
ak da buat silap besar dlm hidup dia,ak minta maaf bnyk2..
aku harap dia tegar hadapi segala musibah yg mnimpa kami..
da takdir,kita tak boleh mlwn takdir..kita cuma usaha yg terbaik dan sebaik2 mungkin..
 untuk mama -hjh namrih bte ngemba- ^___^ muah1000,0000.0000.........nenek ak paling sporting!!nek rantaimu boleh ka di pinjam 1mngu??kekeke @!@


HJH.NAMRIH BTE NGEMBA HER NAME!

sayang kamu!!

 selamat hari ibu kak!! My 1st sis

 selamat hari ibu mak ajie ^__^
 adk mama yg ke2


 love u!


selamat hari ibu,mckku yg paling sporting
ank bongsu pmpuan ajie bunga

bagi anak hjh bunga yg lain sory lah ak xda ambk pic mck nani..cari dlm album kawin 
tema pun tda...huhuhu apa2pun untk mck nani hapy mother day!!!mck paling pandai smpn rasia hehehehe......sayang korang!!!muahhh10000,000.0000................

No comments:

Post a Comment